Reklamı atlayıp Hemen sayfayı açmak için, biraz bekleyin ve REKLAMI GEÇ e tıklayın.


Açılan Sayfa İçeriğini Aşağıda Okuyabilirsiniz!




30 Ocak 2018 Salı

TSK KARA KUVVETLERİ NELER ve NERELERDİR

ORDULAR

* 1. Ordu (Selimiye-İstanbul)
* 2. Ordu (Malatya)
* 3. Ordu (Erzincan)
* Ege Ordusu (İzmir)

KOLORDULAR

* Kıbrıs Türk Barış Kuvvetleri Komutanlığı (Girne)
* 2. Kolordu (Gelibolu)
* 3. Kolordu (Şişli)
* 4. Kolordu (Ankara)
* 5. Kolordu (Çorlu)
* 6. Kolordu (Adana)
* 7. Kolordu (Diyarbakır)
* 8. Kolordu (Elazığ)
* 9. Kolordu (Erzurum)

DESTEK KOMUTANLIKLARI

* Lojistik Komutanlığı (Ankara)
* Eğitim ve Doktrin Komutanlığı (Ankara)
* Kara Havacılık Komutanlığı (Ankara)

OKULLAR VE EĞİTİM MERKEZLERİ

* Kara Harp Okulu (Ankara)
* Bakım Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Balıkesir)
* Sahra Sıhhıye Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Samsun)
* Hava Savunma Okulu (Konya)
* Zırhlı Birlikler Okulu ve Eğitim Tümen Komutanlığı (Etimesgut)
* İkmal Maliye Okulu (Küçükyalı)
* Ulaştırma Personel Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Gaziemir)
* Dağ Komando Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Eğirdir)
* Topçu Füze Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Polatlı)
* Muhabere Elektronik Bilgi Sistemler Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Mamak)
* Kara Lisan Okulu (Küçükyalı)
* Piyade Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Tuzla
* İstihkam Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı (Narlıdere)
* Kara Havacılık Okulu (Güvercinlik)

ZIRHLI TÜMEN
* 52. Taktik Zırhlı Tümen (İstanbul)

ZIRHLI TÜMEN
* Taktik Piyade Tümeni
* 3. Taktik Piyade Tümeni (Yüksekova)
* 23. Taktik Motorlu Piyade Tümeni (Kağıthane)

MEKANİZE PİYADE TÜMENİ
* 28. Mekanize Piyade Tümeni (Gazi Mağusa)
* 39. Mekanize Piyade Tümeni (Güzelyurt)

MEKANİZE PİYADE TUGAYLARI
* 1. Mekanize Piyade Tugayı (Doğubeyazıt)
* 4. Mekanize Piyade Tugayı (Keşan)
* 8. Mekanize Piyade Tugayı (Tekirdağ)
* 12. Mekanize Piyade Tugayı (Ağrı)
* 14. Mekanize Piyade Tugayı (Kars)
* 16. Mekanize Piyade Tugayı (Diyarbakır)
* 18. Mekanize Piyade Tugayı (Gelibolu)
* 25. Mekanize Piyade Tugayı (Ardahan)
* 28. Mekanize Piyade Tugayı (Mamak)
* 39. Mekanize Piyade Tugayı (İskenderun)
* 54. Mekanize Piyade Tugayı (Edirne)
* 55. Mekanize Piyade Tugayı (Kırklareli)
* 65. Mekanize Piyade Tugayı (Lüleburgaz)
* 66. Mekanize Piyade Tugayı (İstanbul)
* 70. Mekanize Piyade Tugayı (Mardin)


ZIRHLI TUGAYLAR
* 1. Zırhlı Tugay (Hadımköy)
* 2. Zırhlı Tugay (Kartal)
* 3. Zırhlı Tugay (Çerkezköy)
* 4. Zırhlı Tugay (Palandöken)
* 5. Zırhlı Tugay (Gaziantep)
* 14. Zırhlı Tugay (Kıbrıs)
* 20. Zırhlı Tugay (Şanlıurfa)
* 95. Zırhlı Tugay (Malkara)
* 172. Zırhlı Tugay (Silopi)

MOTORİZE PİYADE TUGAYLARI
* 1. Motorize Piyade Tugayı (Sakarya)
* 2. Motorize Piyade Tugayı (Lice)
* 6. Motorize Piyade Tugayı (Şırnak)
* 9. Motorize Piyade Tugayı (Sarıkamış)
* 10. Motorize Piyade Tugayı (Tatvan) (2009 yılında 6. mekanize tugay 10.motorize tugaya dönüştürüldü)
* 11. Motorize Piyade Tugayı (Denizli)
* 19. Motorize Piyade Tugayı (Edremit)
* 34. Motorize Piyade Tugayı (Patnos)
* 48. Motorize Piyade Tugayı (Trabzon)
* 49. Motorize Piyade Tugayı (Bingöl)
* 51. Motorize Piyade Tugayı (Hozat)

KOMANDO TUGAYLARI
* 1. Komando Tugayı (Kayseri)
* 2. Komando Tugayı (Bolu)
* 3. Komando Tugayı (Siirt)
* 4. Komando Tugayı (Tunceli)
* Hakkari Dağ ve Komando Tugayı (Hakkari)

EĞİTİM TUGAYLARI
* 1. Piyade Eğitim Tugayı (Manisa)
* 3. Piyade Eğitim Tugayı (Antalya)
* 5. Piyade Eğitim Tugayı (Sivas)
* 15. Piyade Eğitim Tugayı (Amasya)
* 59. Topçu Eğitim Tugayı (Erzincan)

TOPÇU TUGAYLARI
* 57. Topçu Tugayı (Bornova)
* 58. Topçu Tugayı (Polatlı)

İNSANİ YARDIM TUGAYLARI
* İnsani Yardım Tugayı (Ankara)

KARA HAVACILIK ALAYLARI
* Kara Havacılık Egitim Alayı (Ankara)
* 1. Kara Havacılık Alayı (Ankara)
* 2. Kara Havacılık Alayı (Malatya)
* 3. Kara Havacılık Alayı (İzmir)
* 4. Kara Havacılık Alayı (İstanbul)

TOPÇU ALAYLARI
* 102. Topçu Alayı (Uzunköprü)
* 105. Topçu Alayı (Çorlu)
* 106. Topçu Alayı (İslahiye)
* 107. Topçu Alayı (Siverek)
* 108. Topçu Alayı (Erçiş)
* 109. Topçu Alayı (Erzurum)

MOTORİZE PİYADE ALAYLARI
* 6.Motorize Piyade Alayı (Hasdal)
* 23.Motorize Piyade Alayı (Kartal)
* 47.Motorize Piyade Alayı (Metris)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder